دانلود "مهم اینه " از مهدی یراحی

تورو هر روز دیدن انگار واسه من عادته ... همه چی غیر تو واسم بی اهمیته

نمیتونم از شنیدن صــدات بگـــذرم ... از تصـــویر قشــنگ خنــده هات بگــذرم

تو یه اتفاق خوبی که تو زندگیمی ... خودتم خبر داری عشق همیشگـی می

اگه هیچکی منو دوسم نداره مهم نیست ...اگه دنیا منو تنها بزاره مهم نیست

مهـــــــــم اینه تو کـــــنارمی خیلی بیــــقرارمی ... هر لحظه به یادمی این روزا

مهم اینه تو شدی گـلم خیلی عاشقت شدم ... حتی بیشتر از خودم این روزا 

 همـــــه چی غیر توواســـم بی اهمـــیته ... با تو رویا واسه من شبـیه واقعـیته

همه ی وجودمو به دست تو میسپرم ... تو رو با تموم خوبی و بدی دوست دارم

تورو دارم انگـــار که یه دنیــــا مــال مـــنه ... دل من عـــاشـق کــــنار تو بودنـــه

نمی تونم ببرم تورو از یــــــادم ... خیلی خوشحـــــــالم از اینکــه دل به تـو دادم


Mehdi-Yarrahi-Mohem-Ine.MP3


نمیگم دوســـــــــتت دارم ...

 نمیگــــم دوستت دارم 

نمیگــــم عاشـــــــقتم

میگـــم :   
ادامه مطلب ...

مردها ؛ همسری ایده ال میخواهند پس ...

1باید خاص باشید

یک مرد به دنبال زنی خاص می گردد که تا پایان عمر کنارش بماند و با او پیر شود. زنی که اهل شکایت نیست یا با نق نق کردن روزش را خراب نمی کند.

مردها یک زن منطقی و با حساب و کتاب می خواهند که آن ها را در سراسر زندگی شان حمایت کند و در موقعیت های حساس همیشه بتوانند روی کمکش حساب کنند. از طرف دیگر زن ایده آل آن ها شباهت زیادی با همان کلیشه همسر در خانواده و اجتماع دارد.

ادامه مطلب ...

هیچکس بجز تو ...

بودنت را دوست دارم...

وقتی دستهایت را دور  کمرم حلقه می کنی

و مرا در آغوشت سخت میفشاری

و وادارم می کنی که به هیچ کس فکر نکنم جز تو...!!

تســـت وفـــاداری

ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺧﺎﻧﻮﻣﯽ تصمیم گرفت وفاداری همسرشو امتحان کنه بخاطر همین ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺑﺮﮔﺸﺘﻦ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﺍﺯ ﺳﺮﮐﺎﺭ، ﺩﺭ ﻧﺎﻣﻪﺍﯼ ﻧﻮﺷﺖ : ﻣﻦ ﺧﻮﻧﻪ رو ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺗﺮﮎ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﺩﯾﮕﻪ ﺣﺎﺿﺮ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﻢ ... بعد ﻧﺎﻣﻪ ﺭﻭ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ ﻭ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﻓﺖ ﺯﯾﺮ ﺗﺨﺘﺨﻮﺍﺏ ﻗﺎﯾﻢ ﺷﺪ ﮐﻪ ﻋﮑﺲ ﺍﻟﻌﻤﻞ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﺭﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﻧﺎﻣﻪ ﺑﺒﯿﻨﻪ !!! ﺷﻮﻫﺮ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺯ ﺳﺮﮐﺎﺭ ﺍﻭﻣﺪ ﻭ ﻭﺍﺭﺩ ﺍﺗﺎﻕ ﺧﻮﺍﺏ ﺷﺪ ﻭ ﭼﺸﻤﺶ ﺑﻪ ﮐﺎﻏﺬ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﻭ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﺭﻭ ﺧﻮﻧﺪ،،،ﭘﺲ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎ ﺧﻮﻧﺴﺮﺩﯼ تمام  ﺭﻭﯼ ﮐﺎﻏﺬ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﻮﺷﺖ، و بعد با ﻣﻮﺑﺎﯾلش شروع کرد به شماره گرفتن و به اونی که پشت خط بود گفت: ﺳﻼﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ، ﻣﻦ الان ﻟﺒﺎﺳﺎمو ﻋﻮﺽ میکنم ﻭ ﻣﯿﺎﻡ، ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺑﺎﺵ ﻓﺪﺍﺕ ﺷﻢ،،، ﺧﺪﺍﺭﻭ ﺷﮑﺮ ﺍﯾﻦ ﻋﻔﺮﯾﺘﻪ، ﺯﻧﻢ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮔﻮﺭشو ﮔﻢ ﮐﺮﺩﻩ، ﺍﻧﺸﺎﻟﻠﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺭﯾﺨﺘشو ﻧﺒﯿﻨﻢ . ﺍﺻﻸ ﺍﺯﺩﻭﺍﺟﻢ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺑﻮﺩ،،، ﮐﺎﺵ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺭﯾﺨﺖ نکبتشو ﻣﯿﺪﯾﺪﻡ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺁﺷﻨﺎ ﻣﯿﺸﺪﻡ ﺍﻟﻬﯽ ﮐﻪ ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﯼ ﻣﺎﻫﺖ ﺑﺮﻡ، ﻋﺰﯾﺰ ﺩﻟﻢ ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺑﺎﺵ ﻣﻦ ﺗﺎ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﭘﯿﺸﺘﻢ... ﻭ ﺑﻌﺪ ﺩﺭﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﺯﯾﺮﻟﺐ ﺁﻭﺍﺯ ﻣﯿﺨﻮﻧﺪ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺧﺎﺭﺝ ﺷﺪ . ﺯﻥ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺷﺪﺕ ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ ﻭ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﺩﺍﺷﺖ ﺩق ﻣﯿﮑﺮﺩ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺧﺮﻭﺝ ﺷﻮﻫﺮﺵ، ﺍﺯ ﺯﯾﺮ ﺗﺨﺖ ﺧﻮﺍﺏ بیرون ﺍﻭﻣﺪ  ﻭ ﺭﻓﺖ که ﺑﺒﯿﻨﻪ ﺷﻮﻫﺮﺵ  ﺭﻭﯼ ﮐﺎﻏﺬ ﭼﯽ ﻧﻮﺷﺘﻪ ...  

ادامه مطلب ...