دانلود " همدم" از معین


کنارم هستی و امّا ،دلم تنگ میشه هر لحظه
خودت میدونی عادت نیست ، فقط دوست داشتن محضه
کــنارم هسـتی و بازم ، بهـــونه هامو میگیرم
میگم وای چقده سرده ، میام دستاتو میگیرم
یه وقت تنـها نری جایی که از تنـهایی میمیرم
از اینــجا تا دم در هم بری ، دلشــوره میگیرم
فقط تو فکـر این عشــقم ، تو فکـر بودن با هم
محاله پیش من باشی ،برم سرگرم کاری شم
میدونم که یه وقــتایی ، دلت میگــیره از کـارم
روزایی که حواسـم نیست ، بگـم خــیلی دوسِـــت دارم
تو هـــم مثل منی انگـــار از این دلتـنگـــیا داری
تو هم ازبس منو میخـوای یه جـورایی خود آزاری 

سالگـــرد باران

خشکسالی شده بود

از خدا خواهش باران کردم

تن خشکیده دل را که خدا دید   بگفت

نگران عطش عشق مباش

آسمان هم هوس بارش باران دارد

و خدایی که تو داری همه را می داند

گفتم اینبار خدایا قسمت خواهم داد

به خداوندی خود

که اگر حال مرا می دانی

به من ارزانی دار

یک دل پاک و یکی دلبر پاک

تا که یک بار دگر خیس شوم

زیر باران صفای کرمت

و دگر هیچ گناهی نکنم

و به غیر از تو نگاهی نکنم

و خدا گفت  قبول

روز فردا شد و باران محبت بارید

بعد از آن یک گل زیبا رویید

اسم گل را ز خدا پرسیدم

گفت این حاصل آن خواهش جانانه توست

یک گل از باغ بهشت است

و او همسر توست ...