عــاشــق که باشیـــــــ ...

............. عاشق که باشی ته دلت همیشه گرم

............. چشمهایت همیشه منتظر 

............. و دستهایت همیشه ملتمس  اند ...

............. عاشق که باشی 

............. گنجشکهای روی درخت

............. گلهای شمعدانی 

............. بچه های خیابانی ، همه چیز و همه کس را دوست داری ...

............. عاشق که باشی

............. خواهی نخواهی

............. همه را عاشق خودت کرده ای ...

خیالت راحت ...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

روانشناسی هدیه دادن گل

 

 معانی گلها به عنوان سمبل عاشقی:    

ادامه مطلب ...

مال منی ...

تــو مــال منـی

خــودم کشــفـت کـرده ام

تو با من میخـندی ، با من گریه میکنی ، درد دلت را بـه من می گویی

دیـــــوووانـــــه!

دلت برای من تنگ میشود ، ضربان قلبت با من بالا میرود

با سکـوتم، با صـدایــم ، با حـضـورم، بـا غــیـبـتم ... 

ادامه مطلب ...

همیشه عاشـــقت خواهم ماند ...

گاهی یک تلنگر کوچک باعث میشود

به تو - به عشق تو ، به عاشق بودنت - بیشتر ایمان بیاورم ...

که اگر عشق آن چیزی است که همیشه در وجود عاشق تو دیده ام

پس کمتر کسی در این دنیا میتواند عاشق باشد ...

 عشق تو حساب و کتاب ندارد، محدوده زمان و مکان ندارد، سوال و جواب نمیکند، کم و زیاد نمیشود  

عشق تو بی حد و حساب است ...

عاشقی تو از جان و دل است ؛ نه با حرف و زبان 

پس مطمئن باش من هم ، پاسخ عاشقانه هایت را 

با نهایت عشقی که در وجودم هست خواهم داد

و همیشه به تو وفادار و عاشق خواهم ماند ...