10 راهکار ساده برای همسر آزاری


1- هروقت به موبایلتون زنگ زد و مشغول تعریف کردن وقایع روزانه اش بود(که معمولا این کار را با افزایش شاخ و برگ و با آب و تاب دادن به اون انجام میده) صحبتشو قطع کرده و بهش بگین که پشت خطی دارین و لطف کنه1 ساعت دیگه تماس بگیره !  
 

2-  هر وقت خواستین تلافی غر زدنا و حرص دادناشو در بیارین الکی صدای زنگ گوشیتونو در بیارین و جواب بدین : جانم ، باشه عزیزم ، کی ؟ کجا ؟ حتما" ... همین الان میام

بعد پا شید لباس بپوشین و ادکلن بزنین و بی خداحافظی بزنید بیرون ... میتونین یه یک ساعتی به  درددلای بقال سر کوچه گوش بدین تا وقت بگذره ...

(مسلماً این عمل بسیار غیر انسانیه و تنها در صورتی این کارو انجام بدین که مطمئن بشین بعد ها ناحیه ای از وجود شما به نام وجدان شروع به خارش و درد نمیکنه) 

3- دائماً اسمشو اشتباهی صدا کنین (مثلاً اگه اسمش سارا هست اونو فهیمه صدا بزنین تا هر گونه امکان اشتباه اعم از لپی و ... به ذهنش خطور نکند و به شک بیفتد که فهیمه کیه ؟! ).

اگر هم پرسید فهیمه کیه؟ بگید خودمم نمیدونم چرا تو را با این اسم صدا می زنم ! 


4- مدام به طرز لباس پوشیدنش گیر بدین مثلا" بگین :

 این چه لباسیه ؟ اصلا" بهت نمیاد ! تو چرا مثل زنهای 70 ساله لباس میپوشی؟چرا اصلا"هیچ لباسی به تو نمیاد ؟! 


5- از یک هفته قبل از تولد تا یک هفته بعد از تولدش مفقود الاثر بشین و در دسترس نباشین ووقتی هم که از شما درخواست هدیه کرد بهش بگین : تو چرا همه چیزو توی مادیات می بینی ؟واقعا" برات متاسفم ! مهم اینه که قلبامون پیش همدیگه باشه که هست!(لازم به ذکر است در سایر مناسبتهای سال از قبیل روز زن ، سالگرد ازدواج ،روز عید نوروز و .... نیز همین عملو انجام بدین) 


6- وقتی موهاش بلنده بهش بگید کوتاه کنه و وقتی کوتاه کرد بگید: الان فهمیدم هیچ مدل مویی بهت نمیاد. بلند که بود قشنگتر بود. 

7-هیچ چیز مثل خواب سر شب نمیتونه همسرتونو عصبانی کنه ، سعی کنید بلافاصله پس از صرف شام همون پای سفره خودتونو به خواب بزنید و هر چقدر هم صداتون کرد شما خوابید و نمیشنوید!

8-دائم از دستپخت مادرتون تعریف کنین و کلا" هر وقت پای سفره میشینین بعد از اینکه از دستپخت همسرتون  تعریف کردین بلافاصله بعدش بگین : ولی دستپخت مامانم یه چیز دیگه بود ها !

9- هر وقت درباره یه مسئله مهم زندگی مشترکتون داشتین تصمیم گیری میکردین ، وسط صحبتاش بگین بذار یه زنگ به خواهرم بزنم ببینم  نظر اون چیه ؟؟؟

10-هر وقت در آغوش گرفتینش و یا با احساس بوسیدینش ،  یه دفه با همون حس بهش بگین : وای چقدر یه دفه دلم برای مادرم تنگ شد ، پاشم یه زنگ بهش بزنم !


اینا همش امتحان شده است. فقط اول یه کم  ظرفیت همسرتونو  بسنجید تا مورد ضرب و شتم قرار نگیرید. باید بگم که هیچ مسیولیتی هم نمیپذیرم. ولی اگه همسرتون یه خورده پررو شد حتما از این روش ها استفاده کنید.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد