دانلود " همسر عاشق " از رضا صوفی


همسر عاشق 

 

تو که با تموم سختیای من سر می کنی

با یه لبخند تا میام خستگی هامو در می کنی

تو که با یه نیم نگاه می فهمی احوال منو

با یه استکان چای خوب می کنی حال منو

تو که با سخاوتت غرق نیازم می کنی

تا که میبینی گرفته دلم نازم می کنی

تو به چشم من پر از یه حس عاشقونه ای

واسه خندوندن من دنبال یه بهونه ای

تو خانوم خونه ای

بی تو همین خونه شبیه زندونه

چقد دوست دارم خداست که می دونه

بی تو همین خونه شبیه زندونه

چقد دوست دارم خداست که می دونه

تو که از صبح تا غروب فکر رسیدن منی

منتظر تمام روز به فکر دیدن منی

تو که هر شب روی گازت غذای خونگیه

بخدا تو رو نخواستن ته دیوونگیه

تویی که لیاقتت بیشتر از اینکه هستمه

بخدا از همه دنیا داشتن تو بسمه

میمیرم برای تو هرکی نمیشه باورش

بیاد این زندگی رو نگاه کنه تا آخرش

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد