دانلود "ازت متشکرم" از مازیار فلاحی

ازت متشکرم دیوونه ی من . . . . .  از این که چشم به این دنیا گشودی

از این که پا تو زندگیم گذاشتی . . . . . از این که پا به پام همیشه بودی

ازت ممنونم ای تنهای عاشق . . . . . . .  . که یادم دادی دستاتو بگیرم

اجازه دادی با تو هم نشین شم . . . تو جون دادی به این احساس پیرم

کسی جز تو ، تو قلبم جا نمیشه .  . . . تو پای عشقو به قلبم کشیدی

تونستی با بد و خوبم بسازی . . . . . تو طعم سختی رو با من چشیدی

تو یادم دادی با چشمام بخندم . . . . . . . . . به اون روزای تلخم بر نگردم

از این ناراحتم کم با تو بودم   . . . . . . . . باید زودتر تو رو پیدا می کردم

از این ناراحتم کم با تو بودم  . . . . . شبای بی تو من بی خواب میشم

کسی هم اسم تو هر جا که باشه  . . . . مثل پروانه ها بی تاب میشم


Mazyar Fallahi – Azat Moteshakeram

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد